دانلود کتاب جدید آموزش عکاسی دیجیتال

دانلود کتاب آموزش عکاسی دیجیتال

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب جدید آموزش عکاسی دیجیتال

جمله لنزهایی که به شما امکان فاصله کانونی زیادی را می دهند. این دوربین ها قطعاً بزرگتر از سایر دوربین های دیجیتال هستند. آنها شامل کنترل های عکاسی کامل و گسترده ، بهترین ها در سنسور تصویر و فناوری پردازش ، سطح بالای کنترل صدا و موارد دیگر هستند. صفحه LCD در پشت یک SLR فقط برای بررسی تصاویر قابل استفاده است ، زیرا سنسور به دلیل طراحی آینه نمی تواند تصاویر “زنده” ارائه دهد.

از همان ابتدا آن را شلیک کنید

راه بدست آوردن بهترین عکس ها از دوربین دیجیتال انجام این کار از همان ابتدا است. با این وجود یک ایده وجود دارد که وقتی کامپیوتر برای کمک “شما” لازم نیست فرد تلاش زیادی را انجام دهد. این ایده گاهی اوقات تقریباً به ابعادی سورئال رسیده است. چند سال پیش ، یک مقاله عکاسی دیجیتال در یک مجله خبری مهم گفت که نرم افزاری در دسترس است که به طور خودکار عکس های آماتور را به تصاویری تبدیل می کند که با بهترین جوانب مثبت رقابت کند. این نرم افزار هرگز وجود نداشته و نخواهد بود ، زیرا عکاسی خوب همیشه مربوط به هنر و هنر بوده است. در مورد درک ابزار کار و استفاده خوب از آنها. و در مورد ادراک و توانایی ضبط تصویری که توجه مخاطب را به خود جلب کند و ارتباط خوبی برقرار کند.

فقط به یاد داشته باشید که عکاسی دیجیتال هنوز عکاسی است.

اصول اولیه دانلود کتاب جدید آموزش عکاسی دیجیتال

رایج ترین اشتباهی که مردم مرتکب می شوند لرزش دوربین است. هنگامی که دوربین را به طور ناخواسته در زمان فشار دادن شاتر حرکت می دهید ، احتمال تار شدن تصویر یا کاهش وضوح تصویر وجود دارد. آن را ثابت نگه دارید!

قرار گرفتن در معرض بیماری

اکثر دوربین های عکاسی و عکسبرداری دارای یک امکان ساده لغو نوردهی هستند که به طور معمول به شما امکان می دهد بیش از حد نوردهی کنید یا عکس خود را کم کنید. بنابراین اگر سوژه غالباً تاریک است ، برای جبران کردن ، بیش از حد در معرض نور آزمایش کنید. اگر سوژه غالباً سبک باشد ، کم نور بودن راهی است که باید دنبال کنید. سعی کنید یک عکس آزمایشی بگیرید ، آن را در صفحه پشت دوربین نگاه کنید ، هیستوگرام را بررسی کنید و جبران نوردهی خود را تنظیم کنید. از عکاسی از چهار یا پنج نسخه نترسید ، زیرا صفحه LCD همیشه دقیق نیست. بعداً می توانید تصاویر بد را حذف کنید.

ترکیب بندی دانلود کتاب جدید آموزش عکاسی دیجیتال

یک قانون بسیار اساسی ترکیب به عنوان قانون یک سوم یا قانون تیک تاک انگشت شناخته می شود. تصور کنید که منظره یاب یا مانیتور LCD شما به 9 مربع با اندازه یکسان تقسیم شده است ، مانند یک شبکه tic-tac-toe. عکس خود را با موقعیت موضوعی خود در یکی از چهار نقطه متقاطع قرار دهید. این باید به شما کمک کند تا پرتره های زیبایی بیشتری داشته باشید.

بزرگنمایی

دوربین point-and-shot شما احتمالاً دارای لنز بزرگنمایی فوکوس خودکار است. خواهید فهمید که توانایی بزرگنمایی موضوع خود خارق العاده است. جسور باشید از لنز بزرگنمایی خود استفاده کنید و تصویر خود را با سوژه ای که قاب شما را پر می کند ، بسازید. برای شروع ، من تعجب می کنم اگر تصاویر زیادی در قاب کوچک نداشته باشید. وقتی به منظره یاب نگاه می کنید ، به کل قاب عکس و اینکه سوژه در تصویر چقدر بزرگ است نگاه کنید ، نه فقط در چشم شخصی که از آن عکس می گیرید. دانلود کتاب جدید آموزش عکاسی دیجیتال

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *