دانلود کتاب جدید اموزش رانندگی

دانلود کتاب اموزش رانندگی

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب جدید اموزش رانندگی

ارسال می شود. اگر فرم را برگردانید ، فقط مشخص کنید که در ماه 2021 در کدام ماه در دسترس هستید

فرم های ثبت نام باید اسکن شده و از طریق ایمیل به afhsdrivered@gmail.com برگردانده شود . فرم ها در محل مدرسه پذیرفته نمی شوند.

o دانش آموزان بر اساس سن در کلاسی قرار می گیرند و بزرگترین دانش آموزان در اولویت هستند. این هزینه 65.00 دلار است که به صورت آنلاین قابل پرداخت است و کلاس و درس های BTW را پوشش می دهد. گواهی پایان کار در پایان BTW ارائه می شود.

اطلاعات ثبت نام / کلاس: دانلود کتاب جدید اموزش رانندگی

برای واجد شرایط بودن در کلاس ، باید 14 یا 6 ماه از روز شروع کلاس داشته باشید!

فرم ثبت نام بصورت آنلاین در http://jordandriving.com در دسترس است . لطفاً فرم را با جوهر سیاه یا آبی پر کنید و فرم ثبت نام را از طریق ایمیل به afhsdrivered@gmail.com برگردانید . پس از ارسال فرم ثبت نام ، معلم ارشد کلاس را تعیین می کند و به دانشجویان کلاس و سایر اطلاعات مورد نیاز کلاس را از طریق ایمیل ارسال می کند.

پرداخت آنلاین روش ترجیحی پرداخت و ساده ترین فرآیند پرداخت است. هزینه برنامه آموزش راننده 65 دلار است.

از طریق http://jordandriving.com آنلاین شوید و با کارت اعتباری یا کارت هدیه پرداخت کنید. لطفاً مدرسه و کلاس صحیح را برای پرداخت هزینه انتخاب کنید.

یا

گزینه های دیگر عبارتند از: دانلود کتاب جدید اموزش رانندگی

o در چک تأیید شده یا حواله خود به 101 Timber Pointe Lane، Garner، NC 27529 ایمیل کنید . لطفاً فرم ثبت نام تکمیل شده را همراه با پرداخت خود درج کنید. لطفا چک شخصی نکنید!

توجه: هنگام پرداخت از طریق پست ، لطفاً 2 تا 4 هفته برای پردازش وقت بگذارید. فرم های ثبت نام شما به شخص مناسب ارسال می شود.

 

پشت چرخ: دانلود کتاب جدید اموزش رانندگی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *