دانلود کتاب جدید اموزش نقاشی چهره

دانلود کتاب اموزش نقاشی چهره

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب جدید اموزش نقاشی چهره
واقعاً به چه رنگ هایی نیاز دارید؟
رنگ های صورت در ظروف گرد یا مربعی 30 ، 32 ، 40 ، 45 ، 60 و 90 گرمی به فروش می رسند. به عنوان یک مبتدی ، ممکن است در مقادیر بیشتری به رنگ های مجزا احتیاج نداشته باشید ، اما برخی از رنگ ها بسیار سریعتر از بقیه استفاده می شوند.

سفید و سیاه دو رنگ مهم و پر کاربرد در نقاشی چهره هستند که در درجه اول برای خط کشی استفاده می شوند. در یک گلدان 30 تا 32 گرمی یا حتی در یک گلدان 45 گرمی برای هر دو رنگ سفید و سیاه سرمایه گذاری کنید.

بهترین مارک های رنگ سفید سفید و سیاه برای خط تولید عبارتند از: Wolfe FX ، Diamond FX ، Kryvaline ، PartyXplosion ، Cameleon ، Face Paints Australia (FPA) ، TAG ، Fusion Body Art ، Kraze FX .
حال ، فکر کنید که ممکن است به چه رنگ های اضافی نیاز داشته باشید. اگر برای طراحی خاصی (مثلاً لباس هالووین یا تئاتر) خرید می کنید ، لحظه ای وقت بگذارید و به رنگ های خاصی که برای دستیابی به این ظاهر نیاز دارید فکر کنید.

هر مارک سه نوع رنگ را ارائه می دهد: دانلود کتاب جدید اموزش نقاشی چهره

رنگهای منظم – رنگهای مات
رنگ های فلزی یا مرواریدی – رنگ های براق
رنگ های نئون (UV) – رنگ های مات زنده که در نور ماورا UV بنفش می درخشند

اگر لزوماً به رنگ های خاصی احتیاج ندارید ، اما می خواهید بدون شکستن بانک انواع مختلفی را خریداری کنید ، کیت استارتر یا پالت چند رنگ گزینه های خارق العاده و مقرون به صرفه ای است. ممکن است پالت های ساخته شده از رنگهای منظم انفرادی ، رنگ های متالیک انفرادی یا رنگ UV منفرد پیدا کنید.

نمونه هایی از پالت ها با هر 6 رنگ.
نمونه هایی از پالت ها هر کدام با 12 رنگ. دانلود کتاب جدید اموزش نقاشی چهره
شما در نسخه کوچکتر رنگهای متنوعی دریافت خواهید کرد و حتی برخی از کیت ها شامل اسفنج و برس هستند. به این کیت ها نگاهی بیندازید تا ایده ای را که ممکن است بخواهید بخرید ، ارائه دهید.

کیک تقسیم رنگین کمان یک ضربه ای
این یک گزینه اختیاری است ، اما می تواند تأثیر زیادی بگذارد. اگر بودجه بسیار کمی داشته باشید ، ممکن است از این خرید انصراف دهید ، اما در صورت نیاز به کار در یک طیف طولانی از کودکان ، این یک صرفه جویی در وقت خواهد شد. یک ترکیب رنگین کمان برای شروع عالی است! کودکان عاشق رنگین کمان هستند! برای استفاده از آن فقط به یک برس تخت نیاز دارید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از کیک تقسیم یک ضربه ای خود در بخش Designs استفاده کنید.دانلود کتاب جدید اموزش نقاشی چهره

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *