دانلود کتاب جدید پرورش سبزی

دانلود کتاب پرورش سبزی

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب جدید پرورش سبزی

و برای شما بسیار مفید هستند. بیشتر گیاهان سبز (و قرمزها) به عنوان گیاهان لوبیا و کدو حلوایی ، در اواخر فصل عملکرد خوبی دارند. و بعضی از آنها بسیار زیبا هستند ، مانند خاردار سوئیسی ‘Bright Lights’ ، آنها می توانند وظیفه مضاعفی را در باغ گل انجام دهند. با این حال ، آنها به برخی از محافظت در برابر سگهای زمینی که آنها را نیز دوست دارند ، احتیاج دارند .

11
از 25
کدوها
کدو های زینتی.
صنوبر / ماری ایانوتی
به نظر می رسد که فدا کردن فضا برای چیزی که نمی توانید بخورید ، یک فداکاری به نظر می رسد ، اما فصل برداشت بدون نمایش کدو های زینتی چه خواهد بود؟ کدوها به راحتی می توانند در هر جای حیاط شما پرورش داده شوند ، زیرا مدت ها قبل از برداشت محصول ، گیاهان زینتی را شروع می کنند.

12
از 25
کاهو
سر کاهو
صنوبر / K. Dave
چند سبزیجات می توانید بدون پخت و پز به صورت تازه مصرف کنید؟ اگر فکر می کنید تمام کاهوها بی مزه هستند ، ترکیبی مخلوط را امتحان کنید و خود را متعجب کنید. می توانید تمام تابستان کاهو بکارید. هنگامی که دما گرم می شود ، به کاشت کاهو در سایه گیاهان بلندتر مانند لوبیای چوبی یا گوجه فرنگی کمک می کند. برش را رشد دهید و دوباره انواع آن را بیاورید و هرگز از کاهو خارج نخواهید شد.

13 دانلود کتاب جدید پرورش سبزی
از 25
بامیه
گیاه بامیه
صنوبر / K. Dave
بامیه با جنوب ارتباط دارد ، اما در هر جایی رشد خوبی دارد. بامیه در خانواده گیاهان گل گلی قرار دارد و دارای زیباترین گلهایی است که در یک باغ سبزی مشاهده خواهید کرد. این غلافها به دلیل غلیظ کردن آدامس معروف هستند ، اما همان کارها را – به طرز خوشمزه ای – برای انواع ادویه کاری ، سیب زمینی سرخ کرده و سس ماکارونی انجام می دهند.

14
از 25
پیازها
پیاز در حال رشد
صنوبر / K. Dave
چه لذتی دارد ، اینکه می توانی وقتی به پیاز احتیاج داشتی بیرون بری و حفر کنی. پرورش پیاز از دانه یک فصل طولانی طول می کشد ، اما خوشبختانه پیوندها و مجموعه هایی یا پیاز پیاز وجود دارد که روند کار را تسریع می کند.

15
از 25
نخود فرنگی
نخود فرنگی در حال رشد
صنوبر / K. Dave
نخود فرنگی یک فصل کوتاه ، حتی گاهی کوتاهتر از حد انتظار دارد. بیش از یک غلاف نخود هنگام ایستادن در باغ خورده شده است. اگر آن را امتحان نکرده اید ، باید این کار را انجام دهید. گیاهان زیادی بکارید زیرا به محض شروع گلوله باران (و غذا خوردن) آنقدر که انتظار دارید وجود نخواهد داشت.

16 دانلود کتاب جدید پرورش سبزی
از 25
فلفل (تند)
سبد فلفل تند.
صنوبر / ماری ایانوتی
فلفل تند عاشق سو abuseاستفاده است. آنها را شلوغ کنید. آبیاری آنها را فراموش کنید. آنها اهمیتی نمی دهند. آنها فقط به تولید ادامه می دهند. حتی وقتی فلفل تند ملایم تر آن را می خورید ، زینگ دارد. مراقب باشید ، آنها اعتیاد آور هستند.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *