دانلود کتاب دفاع شخصی جدید

دانلود کتاب آموزش دفاع شخصی

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب دفاع شخصی جدید
هدف اصلی کلاسهای دفاع شخصی این است که شما را برای هر موقعیتی که به ضرر شما باشد ، آماده کنید. تهویه مطبوع در مورد دفاع شخصی بسیار مهم است. در شرایطی که ممکن است شما را مجبور به مبارزه کند ، آموزش و تمرین شما را برای تخلیه آدرنالین آماده می کند. وقتی کسی به دنبال شما می آید ، آنچه را که زباله آدرنالین نامیده می شود ، تجربه خواهید کرد. این روش بدن شما برای پاسخ دادن به وضعیت جنگ یا پرواز است. این فقط چند ثانیه طول می کشد ، بنابراین شما باید از نظر جسمی مشروط شوید تا به طور مناسب با یک موقعیت خطرناک کنار بیایید. اگر اینگونه نباشید ، بدن شما پس از تخلیه آدرنالین به اندازه مورد نیاز شما کار نخواهد کرد. تهویه مطبوع بر روی رفلکس ها و آگاهی شما از حمله کار می کند. وقتی می جنگید مهم است که از نظر روحی و جسمی تمرکز داشته باشید. اگر آماده باشید ،

5. این باعث افزایش آگاهی در خیابان شما می شود
کلاس های دفاع شخصی باعث می شود تا شما از محیط پیرامون خود بیشتر آگاه شوید. شما هرگز قصد حمله شدن را ندارید ، اما مهاجم شما کسی است که برنامه ریزی می کند. کلاسهای دفاع شخصی به شما کمک می کند تا در صورت بروز این نوع شرایط ، همیشه آگاه باشید و آماده باشید. ممکن است یک لحظه شوکه شوید ، اما واکنش های لازم برای محافظت از خود را خواهید داشت. استاد اولسون به من می گفت که چگونه کلاسهایش به شما می آموزد که در مورد مکانی که می توانید به شما حمله شود و کجا مهاجم شما مخفی شود فکر کنید. همیشه از محیط پیرامون خود آگاه باشید.

6. احترام به خود را به شما می آموزد
تمرین کاراته و بسیاری از تمرینات دیگر مانند آن ، محور اعتماد و احترام است. احترام به یکدیگر ، و احترام به خود را می آموزد. این در زندگی مفید است. اگر به خود احترام نمی گذارید ، پس چگونه می توانید به دیگران احترام بگذارید؟ وقتی حرکات دفاع شخصی خود را تمرین می کنید ، با یک شریک هم تمرین خواهید کرد. باید اعتماد متقابل شما و طرفین وجود داشته باشد تا به یکدیگر صدمه نزنید ، اما با این وجود خوب تمرین کنید. اگر به خود احترام نگذارید بعید است دیگران به شما احترام بگذارند و از آن اعتماد متقابل برخوردار باشند.

7. به رشد روحیه جنگجو کمک می کند دانلود کتاب دفاع شخصی جدید
همه ما اخبار را مشاهده می کنیم و می بینیم که چقدر وحشتناک است. شرکت در کلاسهای دفاع شخصی به شما در ایجاد نوعی روحیه جنگجو کمک می کند. همه ما می دانیم که اگر به ما حمله شود ، آخرین کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که سوار آن ون مهاجم شویم. کلاس های دفاع شخصی می تواند شما را برای نبرد و از همه مهمتر بقا آماده کند. اگر به شما حمله شود ، نمی خواهید به مکان ثانویه بروید ، و داشتن دفاع شخصی در کنار شما به جلوگیری از وقوع آن کمک می کند. شما احساس خواهید کرد که “من اینجا زنده می مانم ، نه پایین جاده”.

to برای ادامه خواندن مقاله به پایین اسکرول کنید
آن هدفی را که همیشه می خواسته اید دریافت کنید دانلود کتاب دفاع شخصی جدید
برای شروع به دریافت آنچه می خواهید ، یک راهنمای رایگان Lifehack بگیرید!

به هدف من برسید! دانلود کتاب دفاع شخصی جدید

to برای ادامه خواندن مقاله به پایین اسکرول کنید
8- به شما کمک می کند تا رفلکس مبارزان ایجاد کنید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *