دانلود کتاب جدید پرورش اسب

دانلود کتاب پرورش اسب

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب جدید پرورش اسب
نریان پرورش دهنده باید در هنگام کار سخت مانند اسب تغذیه شود. تخمین 1-1 / 2 پوند دانه و 1 پوند یونجه در هر 100 پوند وزن بدن است. اگر او زیر زین کار کند ، خوراک بیشتری لازم است. به دلیل علاقه های منحرف ، ممکن است یک جیره غذایی با طعم مناسب برای برخی از نریان ها دریافت کافی داشته باشد.

ورزش منظم معمولاً منجر به افزایش قدرت (میل جنسی) و باروری می شود.
چرای مرتب چمن خوب ، حتی برای مدت زمان کوتاه ، توصیه می شود.
برای ایمنی ، هنگام شل شدن نریان ها نرده ها باید محکم و بلند باشند. مادیان ها نباید در مراتع مجاور باشند مگر اینکه از نرده های بسیار بلند استفاده شود.
روش های جفت گیری
جفت گیری مرتع ، جفت گیری دستی و تلقیح مصنوعی سه روش مورد استفاده است که هر یک از آنها متفاوت است. مقررات ثبت نژاد در مورد استفاده از لقاح مصنوعی متفاوت است.

اطلاعات در مورد ساخت یک غرفه تولید مثل در شکل 3 آورده شده است. اطلاعات در مورد ساخت یک غرفه پرورش در شکل 4 آورده شده است.

تصویر: اصطبل پرورش.jpeg دانلود کتاب جدید پرورش اسب
شکل 3: غرفه پرورش. یک طناب 3/4 اینچی به حلقه A متصل شده است ، در پشت مادیان بالای حفره آورده شده و دو بار در قسمت انتهایی لوله در شانه راست مادیان پیچیده شده است. انتهای طناب توسط یک متصدی به طور ایمن نگه داشته می شود که در مواقع ضروری می تواند آن را آزاد کند.

تصویر: teasing stall.jpeg
شکل 4: غرفه اذیت کردن. اگر اصطبل در مقابل ساختمان قرار گرفته باشد ، مطمئن شوید که یک اسب پرورش دهنده نمی تواند به سقف سقف برسد. قلم کلت 20-30 فوت جلو مادیان بسیار مطلوب است. باید از بین بردن آن آسان باشد اما باید از سیم مشبک به اندازه کافی کوچک ساخته شود که پای یک کلت از آن عبور نکند.
جفت گیری مرتع باعث کاهش نیروی کار می شود ، راحتی راحتی برای صاحب آن فراهم می شود ، مادیان های تولید مثل خجالتی را “شکار” می کند و فرصتی برای درصد حل و فصل زیاد ایجاد می کند. این مزیت در کاهش تعداد مادیان هایی است که نریان می تواند خدمت کند و تاریخ های تولید مثل را پنهان می کند. خطراتی برای نریان وجود دارد.دانلود کتاب جدید پرورش اسب

نریان باید چند بار به عنوان بچه 2 ساله جفت شود ، سپس وقتی قرار است در یک برنامه پرورش مرتع استفاده شود ، یک چراگاه بزرگ را با چند مادیان مسن تر تبدیل کنید. حتی در این صورت ، آنها احتمالاً برخی از زخم های ناشی از تجربه خود را نیز به همراه دارند. به همین دلیل ، جفت گیری مرتع به ندرت با نژادهایی مورد استفاده قرار می گیرد که صاحبان آنها لکه های پوستی را تبعیض قائل می شوند ، در حالی که این کار به طور گسترده ای با اسب های دام در کشور مرتع انجام می شود. دانلود کتاب جدید پرورش اسب

ترکیبی از جفت گیری دستی و به دنبال آن جفت گیری مرتع باعث افزایش تعداد مادیان های پرورش یافته و افزایش درصد ته نشینی می شود. دانلود کتاب جدید پرورش اسب

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *