دانلود جزوه جامع کارآفرینی در ورزش

جزوه تایپ شده کارآفرینی در ورزش

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود جزوه جامع کارآفرینی در ورزش

این یک دوره پیشگامانه است که توسط بنیاد بریستول سیتی رابینز مستقر در باشگاه فوتبال بریستول سیتی برگزار می شود و به شما سه سال تجربه عملی راه اندازی و اداره مشاغل شخصی خود را در کنار تحصیل می دهد.

چرا باید ورزش ، تجارت و کارآفرینی را مطالعه کرد؟

چه چیزی باعث می شود که یک کارآفرین موفق ، در ورزش یا تجارت به طور کلی موفق باشد؟ تحقیقات و تجربه حاکی از آن است که به انعطاف پذیری ، خلاقیت تیمی با اهداف ، آرزوها و ارزشهای مشترک و اشتیاق بی دریغ برای موفقیت بازمی گردد.

چرا در UWE بریستول تحصیل می کنیم؟

BA (Hons) Sports ، Business و کارآفرینی درجه ای کاملاً متفاوت برای کسانی است که به دنبال تحصیل در زمینه کارآفرینی در یک فضای کسب و کار پیشرو در ورزش هستند.

اگر عاشق ورزش هستید و می خواهید در مورد راه اندازی و اجرای پروژه ها و مشاغل شخصی خود بیشتر بدانید ، این دوره ایده آل است.

شما در زمین فوتبال بریستول سیتی در اشتون گیت مستقر خواهید شد و به امکانات چشمگیر ورزشگاه ، کارکنان ، مربیان و شبکه دسترسی خواهید داشت.

با الهام از روش پیشگام فنلاندی ‘Team Academy’ ، UWE Bristol در میان اولین کسانی بود که این نوع دوره ها را به انگلستان معرفی کرد. اگر به دنبال یک رویکرد عملی و عملی و فرصتی برای مسئولیت تحصیلات خود باشید ، این مسئله خصوصاً مهم است.دانلود جزوه جامع کارآفرینی در ورزش

در چند هفته اول شما یک شرکت تیمی متشکل از حداکثر 20 دانشجو تشکیل خواهید داد و با پشتیبانی از متخصصان برجسته در این باشگاه و بنیاد بریستول سیتی رابینز ، در پروژه های واقعی کار خواهید کرد.دانلود جزوه جامع کارآفرینی در ورزش

مستقر در محیط دفتر کار خود در اشتون گیت ، در جلسات شرکت می کنید ، بودجه ها را مدیریت می کنید و مهارت ها و ارتباطات مفیدی ایجاد می کنید.

شما بصیرت دست اول خود را در مورد چگونگی فعالیت یک تجارت ورزشی پیشرو کسب خواهید کرد ، و می توانید چالش های واقعی را برطرف کنید و فعالیت های شخصی خود را دنبال کنید ، با امکان کسب درآمد خود در کنار کسب تجربه ارزشمند.

شرکت تیم شما جلسات آموزشی خود را با پشتیبانی مربی تیم باتجربه برگزار می کند. شما همچنین می توانید به مربیان و سایر افراد حرفه ای در این باشگاه دسترسی داشته باشید ، همچنین می توانید فرصت های کارآموزی ، کارگاه ها و جلسات توسعه شخصی را برای توسعه ایده ها و پتانسیل های خود داشته باشید.

کجا می تواند من را ببرد؟دانلود جزوه جامع کارآفرینی در ورزش دانلود جزوه کارآفرینی در ورزش

این دوره کاربردی شما را به همان روشی که یک برنامه توسعه فارغ التحصیلان انجام می دهد آماده می کند ، اطمینان حاصل کنید که شما یک فارغ التحصیل با اعتماد به نفس ، با انگیزه و انعطاف پذیر خواهید بود. دانلود جزوه کارآفرینی در ورزش

از نقاط قوت ، علایق و آرزوهای خود خواهید دانست. شما مهارت های کلیدی و تماس های ارزشمندی خواهید داشت تا در زندگی حرفه ای خود به زمین بزنید.

شما با گزینه های متنوع و هیجان انگیز شغلی فارغ التحصیل خواهید شد. شما می توانید سرمایه گذاری مربوط به ورزش خود را راه اندازی کنید یا آنچه را که آموخته اید در نوع دیگری از کسب و کار راه اندازی کنید. دانلود جزوه کارآفرینی در ورزش

همچنین فرصت هایی برای کار در خود باشگاه فوتبال وجود دارد.دانلود جزوه جامع کارآفرینی در ورزش

روش دیگر ، شما همچنین می توانید در زمینه های اصلی مانند بازاریابی ، منابع انسانی ، مربیگری ، آموزش یا توسعه به مشاغل اصلی بروید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *