دانلود جزوه جامع روانشناسی عمومی رشته حسابداری

جزوه روانشناسی عمومی رشته حسابداری

دانلود فایل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود جزوه روانشناسی عمومی

جزوه طلایی روانشناسی عمومی

جزوه روانشناسی عمومی ارشد

جزوه روانشناسی عمومی

جزوه روانشناسی عمومی

جزوه روانشناسی عمومی pdf

خلاصه روانشناسی عمومی pdf

خلاصه کتاب روانشناسی عمومی

وانشناسان عمومی در زمینه آسیب شناسی روانی و نظریات بنیادین مرتبط با این آسیب ها آموزش دیده و مطالعه می کنند. همچنین در تفسیر و اجرای ارزیابی‌ها و تست‌های مختلف آموزش دیده‌اند. این تست‌ها برای تشخیص شرایط یا شناسایی الگوهای تفکر، رفتاری یا احساس خاصی طراحی شده‌اند. از این آزمونها می‌توان برای ارزیابی مهارتهای ذهنی شخصی، نقاط قوت و ضعف شناختی خاص آنها، ویژگیهای شخصیتی آنها، ترجیحات و مهارتهای حرفه ای آنها و عملکرد عصبی روانی استفاده کرد.

با توجه به این توانایی ها، روانشناسان عمومی می‌توانند در زمینه‌های مختلفی کار کنند، گاهی اوقات با برخی از آموزش‌های تخصصی اضافی، که شامل موارد زیر است:[۳]

روان شناسان عمومی برای کسب دانش بالینی به صورت حرفه ای تعلیم دیده اند و این انگیزه در آنها وجود دارد تا بدین وسیله به سایر افراد کمک کنند تا خود را با مشکلات مختلف زندگی وفق دهند.

آن ها خدمات متنوعی را از قبیل روان درمانی و سنجش ارائه می دهند و از تکنیک های مختلفی که مورد حمایت تحقیقات و نظریه ها هستند استفاده می کنند.

به ویژگی ها، ارزش ها، شرایط و اهداف فردی که به آن ها مراجعه می کند توجه ویژه ای دارند.

روانشناسی قانونی
روان شناسی سلامت
روانشناسی بالینی
روانشناسی آموزشی، دانشگاهی، تحقیق و آموزش
روانشناسی شغلی
روانشناسی مشاوره
روانشناسی عصبی
روانشناسی ورزشی
مسیر شغلی و حرفه ای
از آنجا که زمینه روانشناسی عمومی بسیار گسترده‌است، روانشناس عمومی می‌ تواند در محیط های متنوعی به ارایه ی خدمات روانشناختی بپردازد، که شامل:

شیوه‌های خصوصی، که روانشناس می‌تواند به تنهایی اداره و مدیریت کند، یا به عنوان بخشی از تیم روانشناسان دیگر با تخصص‌های خاص، یا حتی انواع دیگری از ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و سلامت جامعه به همکاری و فعالیت بپردازد.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *